Lichelle van der Wiel van bereik.io schrijft wekelijks over hoe wat hun klanten motiveert om te ondernemen. Deze week ging het over ons hoe wij in wisten te spelen op gefrustreerde thuiswerkers en lege hotelkamers, haar verslag:

Een geschikte thuiswerkplek is niet voor iedereen een gegeven; huilende baby’s, klussende buren of wegvallend internet. Tijdens de lockdown eind maart zag je een grote behoefte ontstaan naar rustige werkruimtes. Aan de andere kant zag je hotels, die door het uitblijven van de toeristen en zakelijke gasten hun kamers leeg zagen staan. Olivier (voorheen freelance consultant) en Seffie zagen een manier om beide partijen aan elkaar te binden.

LEEGSTAANDE HOTELKAMERS ALS WERKPLEK, EEN SLIMME ZET!

“Ja, het idee is natuurlijk eind maart ontstaan. Er vielen bij mij als freelancer een hoop opdrachten weg, ik ben toen gaan nadenken over hoe ik in de daaropvolgende periode van waarde kon zijn. Ik ben met de Business Club, waar ik in zit, gaan brainstormen. Samen met Seffie Treistman, de mede-oprichter van VoordeThuiswerkers, zijn we met dit idee gekomen. We dachten; Dit is de juiste timing, we moeten het gewoon gaan doen!

Lees het hele artikel op de website van bereik.io